2D: closed sprite shape jako maska grupy buttonów

Shadery i tematy z nimi związane.

2D: closed sprite shape jako maska grupy buttonów

Postprzez Paranoid » 21 Lut 2022, 01:09

Jestem początkujący, więc proszę o wyrozumiałość. Projekt 2D. Na canvasie mam grupę buttonów. Chciałbym je wymaskować używając closed sprite shape (lub ewentualnie innego obiektu - byle był wektorowy a nie w oparciu o rastrowego sprita). Przed Unity dużo pracowałem na programach Adobe i w każdym jest możliwość maskowania wektorową krzywą, może dlatego się uparłem i szukam podobnego rozwiązania w Unity. Przeszukałem "internety" i znalazłem jedynie takie coś: https://answers.unity.com/questions/1810817/sprite-shape-used-as-sprite-mask.html
Jest tam mowa o jakiś działaniach na shaderach - dlatego wybrałem publikację mojego pytania w tym dziale. Sęk w tym, że nic z tego tłumaczenia nie rozumiem. Dlatego proszę Was o przedstawienie mi rozwiązania krok po kroczku, bez pomijania czegokolwiek, nawet jeśli dla Was to jest oczywiste.
Paranoid
 
Posty: 1
Rejestracja: 21 Lut 2022, 00:45
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Wróć do Shader Lab

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości

cron