Przesyłanie mapy do klientów

Programowanie gier multiplayer, chat, bazy danych i inne.

Przesyłanie mapy do klientów

Postprzez Bambo » 02 Wrz 2016, 13:32

Cześć, robię gre multiplayer i mam następujący problem:

utworzyłem obiekt MapCreator posiadający komponent NetworkIdentity i zaznaczony na ServerOnly. W swoim skrypcie w metodzie OnStartServer() jest tworzona mapa. Mapa składa się z kilkudziesięciu Plane'ów, które są prefabem. Prefab ten ma childy, które również są prefabami. W metodzie Start() każdego plane jest tworzona losowa ilość każdego z childów oraz randomowe zespawnowanie przez co cała mapa jest losowa. Reasumując, ilość oraz pozycja samych plane'ów jest stała, jednak ilość elementów(childów) oraz pozycji na każdym planie jest losowa.

Po włączeniu gry tylko na hoście generuje mi się ta mapa, w cliencie jej nie ma.

https://zapodaj.net/042c151778b1d.png.html
https://zapodaj.net/7a35c357fa11e.png.html
https://zapodaj.net/146fd0bb0bbcd.png.html
https://zapodaj.net/09cad7c3b291b.png.html
Bambo
 
Posty: 8
Rejestracja: 06 Lip 2016, 18:16
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Wróć do Multiplayer i Sieć

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość