Strona 1 z 1

Usunięcie obiektu - problem z Network.Destroy(gamObject)

PostWysłany: 23 Kwi 2016, 18:41
przez robotox1
Mam problem z usunięciem obiektu w trybie online multiplayer. Gdy używam zwyczajnego Destroy{gameObject} to się usuwa, ale tylko u gracza, który wywołał tę funkcję - wszyscy inni nadal mają ten obiekt nieusunięty.
W sieci znalazłem, że trzeba użyć Network.Destroy, tylko coś mi to nie działa :/

Oto skrypt:
Kod: Zaznacz wszystko
using UnityEngine;
using System.Collections;
using UnityEngine.Networking;

public class cdestry : NetworkBehaviour {

   void OnTriggerStay(Collider target)
   {
      Network.Destroy(gameObject);
   }
}


Gdy nachodze na tego Triggera, żeby wykonać tę fukncję, to nic się nie dzieje, a w konsoli wyświetla taki błąd:
Kod: Zaznacz wszystko
Couldn't destroy game object because no network view is attached to it.
UnityEngine.Network:Destroy(GameObject)
cdestry:OnTriggerStay(Collider) (at Assets/MultiOnline/Scenes/cdestry.cs:8)


Pomożecie? Może jakoś inaczej można usuwać obiekty w mutliplayerze lub ja coś źle robię.
Ogólnie to inni gracze mi działają, tylko mam ten problem z usuwaniem obiektów. Zaznaczam, że robię w Unity 4.6

Re: Usunięcie obiektu - problem z Network.Destroy(gamObject)

PostWysłany: 06 Maj 2016, 05:34
przez Hostur
W ostatnim poście znalazł rozwiązanie może to Cie w jakiś sposób naprowadzi.
http://forum.unity3d.com/threads/networ ... ork.20297/