Problem z szyfrowaniem w WebGL

Programowanie gier multiplayer, chat, bazy danych i inne.

Problem z szyfrowaniem w WebGL

Postprzez Reveres » 18 Sty 2016, 20:21

Witam.
Mam problem z szyfrowaniem w Unity... w edytorze działa jak należy... po exporcie na WebGL, a wywala taki błąd na serwerze:
PHP Error: mcrypt_encrypt(): The IV parameter must be as long as the blocksize
Tak serwer mam po stronie PHP... łączę się za pomocą WebSocketów.
Szyfrowania zaczerpnąłem z tego linku:
http://www.codingvision.net/security/c- ... ion-aes256

Dlaczego w edytorze działa... a w WebGL w przeglądarce już nie :/
Proszę o pomoc.
Reveres
 
Posty: 2
Rejestracja: 24 Lut 2014, 12:32
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Wróć do Multiplayer i Sieć

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość