Problem z RPC.

Programowanie gier multiplayer, chat, bazy danych i inne.

Problem z RPC.

Postprzez smok55453 » 17 Paź 2015, 15:10

Witam. Tworzę grę multiplayer w oparciu o UnityNetworking. Chce zrobić aby po strzale odtwarzał się dźwięk strzału u innych graczy. Zrobiłem rpc:
Kod: Zaznacz wszystko
[RPC]
   public void SendToServerPlayerWhoShot ()
   {
      aS.PlayOneShot (DistanceShootSound);
   }

oraz wywołanie tego rpc:
Kod: Zaznacz wszystko
nView.RPC ("SendToServerPlayerWhoShot",RPCMode.Others);
.
Po wejściu do gry gdy ja strzelę wyskakuje mi taki komunikat:
Kod: Zaznacz wszystko
Can't send RPC function since no connection was started.
UnityEngine.NetworkView:RPC(String, RPCMode, Object[])
<fire>c__IteratorC:MoveNext() (at Assets/_Scripts/Weapon_rifle_test.cs:172)
UnityEngine.MonoBehaviour:StartCoroutine(String)
Weapon_rifle_test:Update() (at Assets/_Scripts/Weapon_rifle_test.cs:87)

Proszę o pomoc.

P.S. Nie wiem czy to będzie pomocne, ale do tworzenia serwerów i do dołączania do serwerów używam NetworkManager HUD czy coś takiego.
smok55453
 
Posty: 18
Rejestracja: 02 Paź 2013, 16:46
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Wróć do Multiplayer i Sieć

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość