Identyfikacja graczy w sieci (LAN)

Programowanie gier multiplayer, chat, bazy danych i inne.

Identyfikacja graczy w sieci (LAN)

Postprzez franek327327 » 08 Lut 2020, 12:12

Witam, tworzę grę LAN przez UNET i mam problem z identyfikacją graczy, żeby host był graczem numer 1, następny gracz połączony był graczem numer 2 itd.
próbowałem to robić przez NetworkIdentity.netId ale po wyjściu gracza nie odejmuje jednego,a jak znowu dojdzie to znowu się dodaje jeden do tej liczby.
Nie wiem jak zrobić to, żeby każdemu graczowi zostały wysłane informacje który gracz jest jakim graczem, zrobiłem inny skrypt który sprawdza czy jeśli istnieje Player 1 to nazywa Player 2 itd. ale to znowu działa tylko na hoście.
Macie jakieś pomysły?
franek327327
 
Posty: 18
Rejestracja: 07 Lis 2018, 20:10
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Wróć do Multiplayer i Sieć

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości

cron