Problem laika z niszczeniem obiektu przez kolizję

Programowanie w Unity.

Problem laika z niszczeniem obiektu przez kolizję

Postprzez batyskaf » 18 Kwi 2022, 21:14

Witam. Mam pewnie banalny problem - coś zepsułem w skrypcie i mimo, że początkowo działał, przestał. Po animacji wybuchu, odjęciu hp playerowi, odegraniu dźwięku i odjęciu w liczniku spawnera punktu, by ten wygenerował kolejnego prefaba, obiekt miał być zniszczony - wszystko działało, a teraz nie działa jego zniszczenie. Obiekt zostaje, z animacją wybuchu i zadaje dalej obrażenia.

Kod: Zaznacz wszystko

    private void OnCollisionEnter2D(Collision2D collision)
    {
       
        if (collision.gameObject.tag.Equals("Player"))
        {
            anim.SetTrigger("Boom");

            var entity = collision.gameObject.GetComponent<PlayerEntity>();
           
            if (entity != null)
                entity.Health -= hit;
                   
            SoundManagerScript.PlaySound("porkExplodingSound");

            GameObject.Find("BirthPoint").GetComponent<PigNPCSpawner>().currentPorksCount--;

            Destroy(this.gameObject);
        }
    }

batyskaf
 
Posty: 9
Rejestracja: 07 Lut 2021, 14:51
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Wróć do Skrypty

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości

cron