Animowany Spawner

Programowanie w Unity.

Animowany Spawner

Postprzez batyskaf » 18 Paź 2021, 18:15

Witam, chciałbym wprowadzić animację do spawnera, tak, że gdy spawnuje się prefab, spawner się animuje.
Też chciałbym muc dokładnie ustawić współrzędne obszaru spawnowania z poziomu interfejsu unity, tak jak promień.
Będę wdzięczny za pomoc.

Załączam skrypt spawnera:

Kod: Zaznacz wszystko
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;

public class PigNPCSpawner : MonoBehaviour
{
    [SerializeField]
    GameObject PorkPrefab;

    Transform TargetPlayer;

    [SerializeField]
    float AreaRadius = 5f;

    [SerializeField]
    float Duration = 5f;

    [SerializeField]
    int Limit = 10;

    [SerializeField]
    public int currentPorksCount = 0;

    private Animator anim;

    void Start()
    {
        TargetPlayer = GameObject.Find("Player").transform;
        StartCoroutine(SpawnPorksCoroutine());
        anim = GetComponent<Animator>();
    }

    private void OnDrawGizmos()
    {
        Gizmos.color = Color.white;
        Gizmos.DrawWireSphere(transform.position, AreaRadius);
    }
       
    IEnumerator SpawnPorksCoroutine()
    {
        while (true)
        {
            if (currentPorksCount < Limit)
            {
                SpawnPorkNPC();               
            }
            yield return new WaitForSeconds(Duration);
        }
    }
   
    public void SpawnPorkNPC()
    {
        var NPC = Instantiate(PorkPrefab);
        NPC.transform.position = transform.position + Random.insideUnitSphere * AreaRadius;
        ImpNPC imp = NPC.GetComponent<ImpNPC>();
        currentPorksCount = currentPorksCount + 1;       
    }
}
batyskaf
 
Posty: 7
Rejestracja: 07 Lut 2021, 14:51
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Wróć do Skrypty

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości