Np. pokazuję myszką jakieś miejsce. Ta niewidoczna od razu się obraca dając tej widocznej rotacje, która jest potrzebna(po prostu pokazuje tej widocznej jak i w którą stronę ma się obrócić) a ta widoczna powoli do tej niewidocznej dołącza poprzez dodawanie do rotacji np. 1 lub -1 aż nie będzie równe do rotacji tej niewidocznej.
Pomysł chyba jest dobry tylko chyba jestem za głupi żeby napisać skrypt, który będzie działał co najmniej w połowie :p
np. napisałem taki kod:
- Kod: Zaznacz wszystko
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
public class ObracanieWiezy : MonoBehaviour
{
public Transform cel;
// "cel" to jest ta niewidoczna wieża
void FixedUpdate()
{
if(!Input.GetMouseButton(1)){
Debug.Log(cel.rotation.y);
if(transform.rotation.y > cel.rotation.y){
//jesli cel jest na mniejszym stopniu..
transform.Rotate(0,-1,0);
//to obroc do tylu
}
if(transform.rotation.y < cel.rotation.y){
//jesli cel jest na wiekszym stopniu..
transform.Rotate(0,1,0);
//to obroc do przodu
}
}
}
}
iiii.... nie działa. znaczy działa, ale tylko na 270 stopniach (jeśli ustawie myszkę na pozostłych 90 stopniach to wieża dostaje szału, nie wiem czemu :p)
Mógłby ktoś powiedzieć jak ten skrypt napisać, albo chociaż napisać jak mam to rozwiązać (jakaś podpowiedź)?
z góry dzięki :3