Surface Effector 2D nie działa przez skrypt

Programowanie w Unity.

Surface Effector 2D nie działa przez skrypt

Postprzez Rundest » 20 Gru 2020, 13:52

Oto skrypt:

Kod: Zaznacz wszystko
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;

public class HeroController : MonoBehaviour
{
    Animator anim;
    public float speed;
    public Rigidbody2D rb;
    public float jumpforce;

    // Start is called before the first frame update
    void Start()
    {
        anim = GetComponent<Animator>();
        rb.GetComponent<Rigidbody2D>();
    }

    // Update is called once per frame
    void Update()
    {
        float horizontalDir = Input.GetAxisRaw("Horizontal");
        anim.SetFloat("horizontalDir", Mathf.Abs(horizontalDir));

        rb.velocity = new Vector2(horizontalDir * speed, rb.velocity.y);


        if(horizontalDir < 0)
        {
            transform.localScale = new Vector3(-1f, 1, 1);
        }
        if(horizontalDir > 0)
        {
            transform.localScale = new Vector3(1f, 1, 1);
        }

        if (Input.GetKeyDown(KeyCode.W))
        {
            rb.AddForce(new Vector2(0, jumpforce));
            anim.SetTrigger("Jump");
        }

    }

}

I się zastanawiam czemu może nie działać
Rundest
 
Posty: 36
Rejestracja: 12 Sty 2020, 12:32
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Wróć do Skrypty

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość

cron