Miejsce odradzania się obiektów

Programowanie w Unity.

Miejsce odradzania się obiektów

Postprzez gromboy » 22 Lis 2020, 22:11

Witam,
Proszę o wyjaśnienie jak to możliwe, że jest różnica odradzania się obiektów w określonej pozycji na osi x.
Aby obiekty odradzały się po prawej stronie poza ekranem i wylatywały z lewej strony poza ekran po instalacji gry na telefon, musiałem przesunąć w lewo poza scenę.

Problem w tym, że na różnych telefonach jest różny efekt.
U mnie jest ok, na innym obiekty odradzają się na środku ekranu, a jeszcze na innym gdzieś w kosmosie bo w ogóle nie widać ich na scenie.

Jak to wykalibrować?
gromboy
 
Posty: 3
Rejestracja: 18 Paź 2020, 11:54
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Miejsce odradzania się obiektów

Postprzez Robot 12 » 26 Lis 2020, 15:57

Możesz sprawdzić rozdzielczość ekranu i w zależności od niej zmieniać miejsce odradzania się obiektów.
Robot 12
 
Posty: 9
Rejestracja: 24 Mar 2020, 18:29
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Miejsce odradzania się obiektów

Postprzez gromboy » 05 Gru 2020, 23:08

Nie sądziłem, że różna rozdzielczość, aż tak przestawi miejsce odradzania.
Oki, dzięki za pomoc. :)
gromboy
 
Posty: 3
Rejestracja: 18 Paź 2020, 11:54
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time


Wróć do Skrypty

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość

cron