Zatruwanie przeciwnika

Programowanie w Unity.

Zatruwanie przeciwnika

Postprzez _QFL_ » 17 Lip 2020, 20:18

Chcę, aby przeciwnik był zatruwany, gdy oberwie danym pociskiem. W sensie pocisk A zadaje normalne obrażenia, pocisk B zatruwa. Zdaję sobie sprawę, że na to jest wiele sposobów, ale moje umiejętności programowania póki co to mniej więcej piwnica... Jak można zrobić taki efekt, ewentualne co bym musiał wysłać, by zaradzić coś na to?
_QFL_
 
Posty: 4
Rejestracja: 13 Lip 2020, 09:05
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Zatruwanie przeciwnika

Postprzez Wichur » 18 Lip 2020, 08:11

naprosciej jakims booleanem sprawdzic czy pocisk B "isZatruty"
Awatar użytkownika
Wichur
 
Posty: 136
Rejestracja: 19 Gru 2017, 10:33
Miejscowość: Pruszcz Gdański
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time


Wróć do Skrypty

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości

cron