Rysowanie izometrycznego świata

Programowanie w Unity.

Rysowanie izometrycznego świata

Postprzez Maestro » 18 Wrz 2019, 17:26

Witam forumowiczów, chce stworzyć generujący sie izometryczny świat, posiłkuje się kodem z tej strony: https://stackoverflow.com/questions/892 ... ame-worlds
Wszystko niby wydaje się dobrze jednak obiekty w osi Y są za wysoko i gdy ręcznie je podniosę wtedy jest ok.
W czym jest problem ktoś może wie?

Kod:

Kod: Zaznacz wszystko
public class DrawIsometricMap : MonoBehaviour
{
    int tile_map = 10;

    float x;
    float y;
    float tile_width = 2.015748f; // z GetComponent<Renderer>().bounds.size.x
    float tile_height = 2.015748f; // z GetComponent<Renderer>().bounds.size.y

    public GameObject spriteObject;
    GameObject ground;

    void Start()
    {
        int orderLayer = tile_map * tile_map;

        for (int i = 0; i < tile_map; i++)
            {
                for (int j = tile_map; j >= 0; j--)
                {
                    x = (j * tile_width / 2) + (i * tile_width / 2);
                    y = (i * tile_height / 2) - (j * tile_height / 2) + 3.0f;

                    ground = Instantiate(spriteObject, new Vector2(x, y), Quaternion.identity);
                    ground.GetComponent<SpriteRenderer>().sortingOrder = orderLayer;
                    orderLayer--;
                }
            }
    }

}


Screen jak to wygląda:
Image
Maestro
 
Posty: 1
Rejestracja: 18 Wrz 2019, 17:04
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Wróć do Skrypty

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości

cron