Pomoc - wbijanie gwoździa unity3d

Programowanie w Unity.

Pomoc - wbijanie gwoździa unity3d

Postprzez LemmonBunny » 13 Lip 2019, 17:59

ść! Mam ogromny problem. Mam projekt na VR w unity. Otóż muszę napisać program, gdzie młotkiem wbija się gwozdz pod dowolnym kątem w dowolny obiekt (stol, deska etc). Wiem, że problem jest dość prosty, ale jestem kompletnie zielony w temacie a deadline jest dziś. Oto pseudo kod i wskazówki które dostałem od profesora:
'''
Void OnTriggerEnter (collider other) {

GameObject zaczep = new GameObject();

zaczep.transform.position = koniecGwoździa.transform.position;

zaczep.transform.parent = other.transform;

//Teraz tworzysz jointa między końcówką gwoździa, a zaczepem, który teraz siedzi w desce. Chyba hint joint powinien być dobry, ale nie jestem pewien.

}

OnHit() {

//Za każdym razem jak uderzysz gwoździa przesuwasz gwóźdź i punkt w drewnie. Im głębiej gwóźdź siedzi tym mniej jest skrętny więc parametry w joint się zmieniają

}
'''
LemmonBunny
 
Posty: 5
Rejestracja: 07 Kwi 2017, 21:09
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Wróć do Skrypty

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 1 gość