Nabijanie punktów Oculus Unity3D

Programowanie w Unity.

Nabijanie punktów Oculus Unity3D

Postprzez ptrloff » 23 Maj 2019, 09:39

Witam tworzę grę na podstawie "Beat Saber" mam pytanie jak stworzyć licznik punktów po uderzeniu "klocka"
Jak ma wyglądać skrypt
ptrloff
 
Posty: 8
Rejestracja: 14 Maj 2019, 20:57
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Nabijanie punktów Oculus Unity3D

Postprzez WIN10 » 24 Lis 2019, 17:43

Stworzenie takiego licznika wymaga jedynie podstaw programowania, więc dlaczego się ich najpierw nie nauczysz? Tworzenie gry VR fajnie brzmi a szczególnie jak się dostanie headset ale nie bierz się za to na początek. Jest wiele fajnych poradników, które cie wprowadzą do programowania. Poszukaj sobie troche.
WIN10
 
Posty: 46
Rejestracja: 27 Sie 2017, 18:45
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time


Wróć do Skrypty

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość

cron