Unity + Oreo - zatrzymuję się

Programowanie w Unity.

Unity + Oreo - zatrzymuję się

Postprzez MaluPixel » 28 Sty 2019, 13:29

Cześć,

jestem totalnym świeżakiem w Unity. Robię właśnie drugą swoją apkę. Z pierwszą nie było żadnych problemów, a przy tej niestety jest. Otóż... wszystko działa pięknie w konsoli i na różnych urządzeniach, ale wywala się już na samym starcie na Androidzie 8.0.0. Tylko na tej jednej. Od razu po kliknięciu ikonki wywala błąd, że aplikacja zatrzymuję się.

Jest to jakiś standardowy problem? Ciężko mi go zdiagnozować, bo nawet nie wiem jak mogę to zdebugować na telefonie. W konsoli wszystko ładnie widać, a jak mogę przechwycić błąd na telefonie?

Z góry dzięki za sugestie.
MaluPixel
 
Posty: 1
Rejestracja: 28 Sty 2019, 13:25
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Unity + Oreo - zatrzymuję się

Postprzez Hostur » 29 Sty 2019, 08:02

Jak odpalisz bezpośrednio na telefon z Unity poprzez build and run to android studio może Ci złapać wszystkie logi z samego telefonu (będzie tego bardzo dużo więc dobrze sobie oznaczać debugi unitowe jakimś specyficznym ciągiem znaków typu [UNITY__]), z samego android studio znajdziesz sobie pewnie jakiś tutorial jak te logi z urzadzena łapać
Hostur
 
Posty: 682
Rejestracja: 05 Sie 2015, 07:36
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time


Wróć do Skrypty

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 18 gości