Mouse look na kosci od glowy.

Programowanie w Unity.

Mouse look na kosci od glowy.

Postprzez WIN10 » 27 Gru 2018, 23:37

Jak zrobic zeby mouse look dzialal nie tylko na kamerze ale i rowniez na glowie w taki sposob zeby glowa postaci patrzyla sie w kierunku w ktorym jest zwrocona kamera. Za wszelka pomoc dziekuje. :D
WIN10
 
Posty: 43
Rejestracja: 27 Sie 2017, 18:45
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Mouse look na kosci od glowy.

Postprzez EvilArev » 28 Gru 2018, 00:15

Możesz ustawić głowę jako dziecko kamery - wtedy efekt będzie natychmiastowy. Jeśli wolisz gładkie śledzenie to możesz np. zrobić tak:
Kod: Zaznacz wszystko
głowa.transform.forward = Vector3.Lerp(głowa.transform.forward, Camera.main.transform.forward, 0.1f);

Wartość 0.1f na końcu to względna prędkość z jaką głowa podąży za kamerą (wartości od 0.0f do 1.0f).
EvilArev
 
Posty: 381
Rejestracja: 14 Kwi 2013, 15:32
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Mouse look na kosci od glowy.

Postprzez WIN10 » 28 Gru 2018, 16:17

U mnie glowa nie jest osobnym obiektem. Chodzi o obracanie kosci razem z kamera.
EDIT: Juz rozumiem... to co napisalem bylo bez sensu :D dziekuje za pomoc !!
WIN10
 
Posty: 43
Rejestracja: 27 Sie 2017, 18:45
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time


Wróć do Skrypty

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 3 gości

cron