Raycast z dotknięcia

Programowanie w Unity.

Raycast z dotknięcia

Postprzez franek327327 » 22 Lis 2018, 20:37

Witam ponownie :D ,
Gdy kliknę (phase began) tworzę circle collider i chcę żeby przy poruszaniu palcem (phase moved) po ekranie taki raycast zaczynał się z miejsca gdzie akurat trzymam palec a leciał do przodu tak żeby wykryć ten collider, ale mi nie wychodzi. Sprawdzałem już wszystkie poradniki z internetu, ale nic mi nie działało. Macie na to jakiś sposób? Próbowałem też Debug.DrawRay żeby sprawdzić w którą stronę on idzie, ale go w ogóle nie widać.
franek327327
 
Posty: 15
Rejestracja: 07 Lis 2018, 20:10
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Raycast z dotknięcia

Postprzez dawid621 » 23 Lis 2018, 06:52

Raczej go w ogóle nie widzisz. Metoda DrawRay ma opcjonalny argument "duration", podaj mu np .5f i sprawdź czy działa. Sam raycast powinien być już widoczny.
dawid621
 
Posty: 187
Rejestracja: 07 Sie 2016, 18:52
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Raycast z dotknięcia

Postprzez franek327327 » 23 Lis 2018, 21:59

Dobra działa, ale i tak użyłem coś innego, bo znalazłem rozwiązanie w... własnym kodzie. Dzięki bardzo.
franek327327
 
Posty: 15
Rejestracja: 07 Lis 2018, 20:10
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time


Wróć do Skrypty

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości

cron