strzelanie podczas kucania

Programowanie w Unity.

strzelanie podczas kucania

Postprzez beazelek » 23 Wrz 2018, 14:58

Witam,

Zrobiłem sobie skrypt do strzelania. Wszystko pięknie ładnie, ale chciałbym, żeby podczas kucania pocisk leciał niżej (no i po skończeniu kucania, żeby leciał tak jak wcześniej. Zrobiłem spawnowanie się pocisku na Transformie (screen), który wsadziłem do gracza.

Image

Da się to zrobić poprzez Transform.position, czy trzeba korzystać z Vector'a?

Z góry dziękuję
beazelek
 
Posty: 11
Rejestracja: 22 Lip 2018, 14:53
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: strzelanie podczas kucania

Postprzez Ether_141 » 23 Wrz 2018, 16:43

Da się to zrobić poprzez Transform.position, czy trzeba korzystać z Vector'a?
?? :D

Pozycje miejsca spawnowania obiektu musisz zmieniać w zależności od tego czy postać kuca czy stoi. Jeśli kuca obiżasz, jak wstaje znowu podwyższasz.
Awatar użytkownika
Ether_141
 
Posty: 375
Rejestracja: 29 Sie 2015, 11:47
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: strzelanie podczas kucania

Postprzez Hostur » 23 Wrz 2018, 19:56

Jeśli masz obiekt "strzelający" podpięty do gracza to powinien on się ruszać razem z animacją gracza jeśli nie to ruszaj nim z poziomu skryptu podczas kucania.
ps
transform.position jest vektorem.
Hostur
 
Posty: 648
Rejestracja: 05 Sie 2015, 07:36
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time


Wróć do Skrypty

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 11 gości