światło- problem

Programowanie w Unity.

światło- problem

Postprzez gregor9131 » 01 Wrz 2018, 14:45

Siema, mam taki problem, nie jest on kwestią życia i śmierci, ale trochę mnie nurtuje i pewnie, ktoś go już rozwiązał.
Poniżej dwa filmiki, które nagrałem pokazują o co mi chodzi.
https://youtu.be/p5oJCrxjybc
https://youtu.be/Rs008FvG27M
Kod: Zaznacz wszystko
 public Slider brightness;
 public Light _light;

    void Start()
    {
        _light = GetComponent<Light>();
        //_light = FindObjectOfType<Light>();

    }
    void Awake()
    {
       
        if (brightness != null && PlayerPrefs.HasKey("Intensity"))
        {
            float wantBrig = PlayerPrefs.GetFloat("Intensity", 0f);
            brightness.value = wantBrig;
            _light.intensity = brightness.value;
            brightness.onValueChanged.AddListener(delegate {Save(brightness.value);});
        }

    }
    public void Save(float brg)
    {
        _light.intensity = brg;
        PlayerPrefs.SetFloat("Intensity", brg);
    }


Problem jest taki, że nie wiem jak zrobić, aby wartość "intensity" zmieniała się w innej scenie- nie tylko w menu. Na ogół linia kodu: //_light = FindObjectOfType<Light>(); jest odkomentowana. Kiedy tej linii nie ma, wówczas w obiekcie GameMenager po naciśnięciu play, jakby zmienna Light gubiła przypisany mu DirectinalLight- jest to pokazane na filmiku.
Zmagał się ktoś z tym problemem i wie jak to rozwiązać?
gregor9131
 
Posty: 20
Rejestracja: 02 Paź 2017, 18:56
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Wróć do Skrypty

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 14 gości

cron