Zapis tekstury

Programowanie w Unity.

Zapis tekstury

Postprzez domino4560 » 02 Sty 2017, 18:04

Witam. Chciałbym aby po zmianie tekstury przyciskiem Button cały czas była już ta nowa tektura przy każdym otwarciu gry. Nie wiem jak napisać PlayerPrefs żeby mi zapisało na stałe tą nową teksturę. Proszę o pomoc ;) To mój skrypt:

Kod: Zaznacz wszystko
public Button btn1;
public Material nowatekstura;



    void Start() {
       
        btn1 = btn1.GetComponent<Button>();
    }

    public void Przycisk1 () {
       
        GetComponent<Renderer>().material = nowatekstura;
       
    }
}
domino4560
 
Posty: 8
Rejestracja: 09 Gru 2015, 14:03
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Zapis tekstury

Postprzez TerronXD » 02 Sty 2017, 20:48

Musisz stworzyć ID Tektury i po ID zapisywać i Wczytywać :D
TerronXD
 
Posty: 47
Rejestracja: 06 Sie 2016, 03:46
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Zapis tekstury

Postprzez domino4560 » 02 Sty 2017, 23:05

Ale jak to własnie zrobić? :D
domino4560
 
Posty: 8
Rejestracja: 09 Gru 2015, 14:03
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Zapis tekstury

Postprzez Neespa » 06 Sty 2017, 17:43

Moze cos w tym stylu?

//Wybór textury

Kod: Zaznacz wszystko
Naciśniecie przycisku1
{
 PlayerPrefs.SetInt("ID_Textury",1); // ustawia ID_Textury na "1"
}

Naciśniecie przycisku2
{
 PlayerPrefs.SetInt("ID_Textury",2);// ustawia ID_Textury na "2"
}


//A później jej nałożenie i zapisanie na obiekcie
// Z tym że to ustawi zapamiętaną texture, a nie ustawi nowej po nacisnieciu przycisku
trzeba by to dać w "Odświeżalnej funkcji" jak np, w Update dla JavaScriptu :D
Kod: Zaznacz wszystko
if(PlayerPrefs.GetInt("ID_Textury")==1) //Sprawdzenie ID_Textury
{
GetComponent<Renderer>().material = textura_o_ID_1; //Ustawienie textury o ID "1" na obiekcie
}

else if(PlayerPrefs.GetInt("ID_Textury")==2)
{
GetComponent<Renderer>().material = textura_o_ID_2;
}
Awatar użytkownika
Neespa
 
Posty: 8
Rejestracja: 13 Kwi 2014, 11:37
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Zapis tekstury

Postprzez domino4560 » 07 Sty 2017, 13:57

Neespa... Bardzo mi pomogłeś, dzięki wielkie !!! :D
domino4560
 
Posty: 8
Rejestracja: 09 Gru 2015, 14:03
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Zapis tekstury

Postprzez Neespa » 07 Sty 2017, 22:27

Nie ma sprawy :D
Awatar użytkownika
Neespa
 
Posty: 8
Rejestracja: 13 Kwi 2014, 11:37
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time


Wróć do Skrypty

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości

cron