Odbicia słońca na wodzie

Ogólne pytania na temat Unity3D

Odbicia słońca na wodzie

Postprzez sir_Gio » 09 Lut 2021, 21:30

Używam Water4Simple ze Standard Asset. Problem jest taki, że odblaski słońca na wodzie nie są pod słońcem, ale gdzieś w zupełnie innym miejscu, Na oceanie jest około 180 stopni od słońca a na jeziorze (w tej samej scenie) około 90 stopni.
Zakładając wodę nic nie obracałem, nie majstrowałem przy kierunku fal, jedynie w ich prędkości i wysokości.
Na jeziorze jest tylko okrągłe lustrzane odbicie tarczy słońca prawie nie zniekształcone przez fale. I ono jedynie jest w odpowiednim miejscu. Jak to naprawić ?
sir_Gio
 
Posty: 11
Rejestracja: 19 Sty 2020, 21:17
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Odbicia słońca na wodzie

Postprzez sir_Gio » 14 Lut 2021, 20:59

Rozwiązane. Składnik "Specular" prefabu "Water4" musi mieć taki sam kierunek (Y) jak "Directional Light" symbolizujący słońce.
sir_Gio
 
Posty: 11
Rejestracja: 19 Sty 2020, 21:17
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time


Wróć do Wsparcie Unity

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości

cron