Roślinność Unity

Ogólne pytania na temat Unity3D

Roślinność Unity

Postprzez vbcgf » 18 Gru 2020, 17:52

Witajce
Pojawił mi się problem którego nie mogę rozwiązać.

Importuje sobie roślinność z Quixel Bridge do Unity HDRP.
Kiedy wrzucam Prefaby na scenę, to jej wygląd przypomina kanciastą bryłę.
Próbowałem jeszcze dodatkowo konwertować ten model we wtyczce "Vegetation Engine" , ale nic to nie pomogło. Bryła zaczęła tylko reagować na wiatr i inne ustawienia wtyczki.

Czego to może być wina? Złych ustawień wtyczki Bridga, Unity, czy potrzebny jakiś Shader?
Jak rozwiązać ten problem? :)
vbcgf
 
Posty: 1
Rejestracja: 18 Gru 2020, 17:33
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Wróć do Wsparcie Unity

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość

cron