Problem z "cięciem" tileset

Ogólne pytania na temat Unity3D

Problem z "cięciem" tileset

Postprzez daniel7mazi » 15 Lip 2020, 18:48

Witam, po dłuższej przerwie wróciłem do Unity i zauważyłem że jest opcja Tile Map wbudowana w edytor. Problem pojawia się przy tworzeniu palety a mianowicie, chciałem skorzystać z gotowego tilesetu z paczki "Superpowers asset pack" jednak ten konkretny który chce wykorzystać nie jest zrobiony w jednym rozmiarze (np. 32x32) i mam problem co z tym teraz zrobić. Domyślnie PPU ustawiam na 32, tnę tileset 32x32 a resztę poprawiam ręcznie jednak w Tilemap od Unity wszystko mi się przesuwa i po prostu nie da się korzystać. Czy jest jakieś rozwiązanie na to czy muszę wrzucać tileset do Gimpa i oddzielić 32x32 od reszty i oddzielnie importować w kilku tilesetach? Dodam że rozmiary są różne od 16x16 przez 24x32, 32x32, 32x48 aż do 48x48. Próbowałem nawet PPU ustawić według największego rozmiaru czyli 48x48 ale niestety nic to nie pomaga. Wrzucam podgląd jak wygląda tileset. <a href=https://zapodaj.net/246e98a45e7e1.png.html>tileset-1.png</a>
Pozdrawiam.
daniel7mazi
 
Posty: 2
Rejestracja: 15 Lip 2020, 18:32
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Wróć do Wsparcie Unity

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość