Brak podpowiadania zmiennych

Ogólne pytania na temat Unity3D

Brak podpowiadania zmiennych

Postprzez LoganBlack » 09 Lip 2020, 18:05

Witam, nawet nie wiem czy poprawnie to określam. Dopiero zaczynam przygodę z programowaniem. Chciałem złapać jakiekolwiek podstawy oglądając na YT filmik jak zrobić przykładową gierkę. Po czym, dajmy na to, korzystając z zapoznanych skryptów, jakoś ją ulepszyć, czy na przykład stworzyć coś samego. Ale wpisywanie "zmiennych" typu rigidbody w ogóle nie reaguje. To znaczy na filmiku, podświetla to na pomarańczowo. Samo podpowiada możliwość wpisania tego. Mi podpowiada jakieś tam różne rzeczy, ale nie te z filmików. Nie wiem dlaczego.

Coś tam znalazłem, że może chodzić o to by wejść w Visual Studio w Edit, Preference i tam wybrać Unity, gdyby z automatu się tam nie dobrało. Ale mam po pierwsze wszystko w j. Polskim. Po drugie, nie mam w Edycji żadnych preferencji. Ani w żadnej innej z zakładek.

Bardzo proszę o jakieś wskazówki...
LoganBlack
 
Posty: 1
Rejestracja: 09 Lip 2020, 17:47
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Brak podpowiadania zmiennych

Postprzez Ether_141 » 09 Lip 2020, 23:10

A w jaki sposób tworzysz nowe rozwiązanie w Visual Studio? Powinieneś to zrobić w taki sposób: tworzysz nowy projekt Unity, robisz nowy skrypt C# po przez naciśnięcie prawym przyciskiem na zakładce Project i tam będzie coś a'la New Behaviour Script czy jakoś tak. Wpisujesz nazwę i klikasz dwukrotnie na ten plik. W tym momencie Visual Studio powinno samo zrobić projekt i rozwiązanie zgodne z Unity i wszystko powinno działać poprawnie.
Awatar użytkownika
Ether_141
 
Posty: 524
Rejestracja: 29 Sie 2015, 11:47
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time


Wróć do Wsparcie Unity

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 1 gość

cron