Psujące się oświetlenie/grafika

Ogólne pytania na temat Unity3D

Psujące się oświetlenie/grafika

Postprzez Barteriusz » 25 Maj 2020, 19:22

Witam. Od paru dni próbuje stworzyć pewną grę w Unity 3D. Jednak kiedy zmieniają się sceny pojawia się jakiś błąd z oświetleniem. na 1 scenie jest wszystko dobrze, natomiast po zmianie w samej grze na scenę 2 obraz robi się jakby ciemniejszy. Wie ktoś może dlaczego tak się dzieje i jak można byłoby to naprawić?
Barteriusz
 
Posty: 2
Rejestracja: 25 Maj 2020, 19:13
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Psujące się oświetlenie/grafika

Postprzez EvilArev » 25 Maj 2020, 22:09

Najprawdopodobniej druga scena nie ma wygenerowanego oświetlenia. Lightmapy nie są konieczne, ale musisz przynajmniej wygenerować podstawowy skybox dla odbić. https://docs.unity3d.com/Manual/lighting-window.html
EvilArev
 
Posty: 397
Rejestracja: 14 Kwi 2013, 15:32
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Psujące się oświetlenie/grafika

Postprzez Barteriusz » 25 Maj 2020, 22:35

EvilArev na dzisiaj już skończyłem, ale jutro sprawdzę czy działa i dam ci odpowiedź.
Barteriusz
 
Posty: 2
Rejestracja: 25 Maj 2020, 19:13
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time


Wróć do Wsparcie Unity

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość

cron