Obiekt Rigidbody2d w obiekcie Rigidbody2d

Ogólne pytania na temat Unity3D

Obiekt Rigidbody2d w obiekcie Rigidbody2d

Postprzez franek327327 » 30 Kwi 2020, 13:32

Witam, chcę do mojej postaci z Rigidbody2d dodać bezwładną rękę, dodałem do ręki komponent Rigidbody2d i dodałem rękę jako dziecko postaci, ale jak zrobić, żeby grawitacja działająca na rękę była inna a na postać też inna?
Aha, jeszcze jedno, połączyłem rękę i do postaci jointem.
franek327327
 
Posty: 21
Rejestracja: 07 Lis 2018, 20:10
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Wróć do Wsparcie Unity

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości

cron