Błedy przy ponownym tworzeniu gry na Androida

Ogólne pytania na temat Unity3D

Błedy przy ponownym tworzeniu gry na Androida

Postprzez Sashimo » 24 Kwi 2020, 08:14

Witam

Mam problem stworzyłem sobie niewielką grę i chcę ją dodać do Google Play i wszystko fajnie za pierwszym razem udało się zapisać dodałem do Google ale okazało się że zapisałem grę w x64 a ma byc x32 i tu zaczyna się problem.

Po pierwsze projekt zniknął mi z listy projektów w Unity
2. Otworzyłem go po przez odpalenie jednej ze scen i myślałem że wszystko jest ok
3. wpisałem hasło i zaczynam kompilacje (zdziwiło mnie to trochę bo do wyboru jest x16 i x32 więc wybrałem x16 tym razem)
4. I tu mam problem gdyż wyskoczyła mi lista 90 błędów coś takiego
Kod: Zaznacz wszystko
https://zapodaj.net/4a0059615f6f3.png.html



Czy może mi ktoś powiedzieć co jest nie tak bo poświęciłem trochę tej grze a że jestem początkującym to nie mam zielonego pojęcia co się stało
Sashimo
 
Posty: 1
Rejestracja: 18 Kwi 2020, 23:56
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Błedy przy ponownym tworzeniu gry na Androida

Postprzez Hostur » 19 Maj 2020, 20:25

O kurcze to żeś rozpoczął wątek na dziesiątki czy setki postów (a nikt nie odpisał bo forum jest martwe). Po pierwsze uno musisz ustawić il2cpp zamiast mono (scripting backend w project settings). Odblokujesz tym samym opcje x64 co pozwoli Ci wrzucić builda na google playa. Błędy Twe nie mówią wiele, większość z nich nie ma znaczenia, musisz nauczyć się doświadczeniem które mówią coś konkretnego. Jakąś niekompatybilność z wersją gradla widzę, staraj się użyć defaultowych instalacji unity, sdk/ndk/gradla itp dostarczanych przez unity huba.
Hostur
 
Posty: 755
Rejestracja: 05 Sie 2015, 07:36
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time


Wróć do Wsparcie Unity

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości

cron