Duża ilość plików gif

Ogólne pytania na temat Unity3D

Duża ilość plików gif

Postprzez Lfrenzy » 13 Lut 2020, 22:02

Cześć wszystkim. Przygotowuje się do realizacji niewielkiego projektu. Mam w nim za zadanie wyświetlić około 1000 plików gif na ekranie. Domyślnie użytkownik będzie widział tylko cześć z nich i w przypadku przesuwania ekranu będzie widział kolejne. Ekran będzie również udostępniał sporych rozmiarów zoom. Od pokazania jednego obiektu aż po wszystkie.
W jaki sposób zarządzać czymś takim aby nie zajechać aplikacji nie potrzebnymi animacjami których nie wyświetlamy lub tez nie jesteśmy już w stanie zobaczyć? Przy jakimś konkretnym zimie po prostu włączać i wyłączać animacje dla każdego elementu?
Jest może w ubity jakis element informujący czy obiekt jest wyświetlany na ekranie? Zaczynam zabawę z ubity ale chciał bym przygotować się na ewentualne problemy.
Lfrenzy
 
Posty: 1
Rejestracja: 13 Lut 2020, 21:54
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Duża ilość plików gif

Postprzez EvilArev » 13 Lut 2020, 22:49

To na początek przygotuj się na to, że Unity nie wspiera animowanych GIFów. Z pozostałych zagadnień to zacząłbym po prostu od ułożenia quadów, na których będziesz wyświetlał treści (jakkolwiek zdecydujesz się to zrobić). Przesuwanie ekranu uzyskasz przesuwając samą kamerę, a zoom odsuwając/przysuwając ją, lub modyfikując jej FOV. Optymalizacją zacznij się martwić jak już pojawi się potrzeba.
EvilArev
 
Posty: 386
Rejestracja: 14 Kwi 2013, 15:32
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time


Wróć do Wsparcie Unity

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości