Błędy w skrypcie dot. zastosowania skrótów klawiszowych

Ogólne pytania na temat Unity3D

Re: Błędy w skrypcie dot. zastosowania skrótów klawiszowych

Postprzez Krzychu-M » 25 Lis 2019, 21:36

Wydaje mi się, że to nie wina skryptu, tylko złego przypisania. Wrzuciłem ten skrypt do obiektu w hierarchy, który posiada przyciski okrągłe (tekstury) znajdujące się w suwaku. Miałem nadzieje, że po przypisaniu danego przycisku np. space (pod skryptem dot. skrótów klawiszowych), spowoduje to pojawienie się tych przycisków okrągłych po naciśnięciu space, bez potrzeby rozwijania tej funkcji z menu. Nie ma jednak żadnej reakcji. Wiecie może do jakiego obiektu powinienem przypisać ten skrypt, aby to działało (Canvas, dropdown) ?
Pozdrawiam
Krzychu-M
 
Posty: 33
Rejestracja: 06 Sty 2019, 12:32
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Błędy w skrypcie dot. zastosowania skrótów klawiszowych

Postprzez Ether_141 » 27 Lis 2019, 19:54

Ten skrypt to w ogóle Ci nic nie zrobi. Przeczytaj sobie co robi: EventSystem.current.SetSelectedGameObject()
Awatar użytkownika
Ether_141
 
Posty: 513
Rejestracja: 29 Sie 2015, 11:47
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Poprzednia

Wróć do Wsparcie Unity

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość

cron