patch jako obiekt

Ogólne pytania na temat Unity3D

patch jako obiekt

Postprzez jarkozpl » 13 Lis 2019, 21:27

Witam,
Czy jest jakiś sposób na to abym w unity mógł robić coś w stylu patch z blender-a? Potrzebuje zapisać krzywiznę terenu pod drogę i postanowiłem zapisać ją w taki sposób, przenieść do blendera i tam na jej podstawie stworzyć model drogi. Da się tak czy szukać innego rozwiązania? :?:
jarkozpl
 
Posty: 6
Rejestracja: 24 Sty 2019, 15:47
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: patch jako obiekt

Postprzez Ether_141 » 14 Lis 2019, 01:24

Może wyeksportuj sobie height mape terenu i potem wrzuć do blendera?

https://docs.unity3d.com/Packages/com.u ... tmaps.html
Awatar użytkownika
Ether_141
 
Posty: 465
Rejestracja: 29 Sie 2015, 11:47
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time


Wróć do Wsparcie Unity

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość

cron