Pytanie w temacie kolorystyki modelu

Ogólne pytania na temat Unity3D

Pytanie w temacie kolorystyki modelu

Postprzez Krzychu-M » 07 Wrz 2019, 14:05

Witam,
mam problem, otrzymałem model autobusu, w którym niektóre elementy takie jak klapa tylna, zderzak posiadają kolorystykę od wewnątrz. Przykładowo kolor zderzaka widoczny jest od wewnętrznej strony zamiast od zewnętrznej. Z kolei od zewnątrz zderzak jest przeźroczysty. Czy wie ktoś może jak zmienić, aby kolorystyka danego elementu w modelu widoczna była od zewnątrz?

Z góry dziękuję za pomoc.
Krzychu-M
 
Posty: 12
Rejestracja: 06 Sty 2019, 12:32
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Pytanie w temacie kolorystyki modelu

Postprzez ValaAntha » 08 Wrz 2019, 09:47

Musisz zrobić Flip Normals masz pewnie poodwracane normalki
https://www.katsbits.com/codex/flip-normals/
Awatar użytkownika
ValaAntha
 
Posty: 480
Rejestracja: 17 Gru 2011, 03:37
Miejscowość: Olsztynek
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time


Wróć do Wsparcie Unity

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości