Naliczanie punktów Oculus

Ogólne pytania na temat Unity3D

Naliczanie punktów Oculus

Postprzez ptrloff » 23 Maj 2019, 08:50

Witam tworzę grę na podstawie "Beat Saber" mam pytanie jak stworzyć licznik punktów po uderzeniu "klocka"
Jak ma wyglądać skrypt
ptrloff
 
Posty: 8
Rejestracja: 14 Maj 2019, 20:57
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Naliczanie punktów Oculus

Postprzez EvilArev » 23 Maj 2019, 21:42

A co już masz?
EvilArev
 
Posty: 381
Rejestracja: 14 Kwi 2013, 15:32
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Naliczanie punktów Oculus

Postprzez WojciechX » 24 Maj 2019, 10:33

Nie będę pisał Ci kodu, nie tym razem.
Robisz sobie globalną zmienną punkty, na starcie ją zerujesz, w momencie uderzenia klocka odwołujesz się do zmiennej i dodajesz do niej ilość punktów za jego zniszczenie.
Tyle
Awatar użytkownika
WojciechX
 
Posty: 46
Rejestracja: 06 Lis 2014, 16:09
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Naliczanie punktów Oculus

Postprzez ptrloff » 25 Maj 2019, 08:00

Mam już stworzoną praktycznie całą grę miecze którymi uderzam w kwadraty po uderzeniu nabijają się punkty
ptrloff
 
Posty: 8
Rejestracja: 14 Maj 2019, 20:57
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Naliczanie punktów Oculus

Postprzez EvilArev » 25 Maj 2019, 18:56

W metodzie wywoływanej przy uderzeniu powinieneś jakąś zwiększyć globalną zmienną z punktacją. Możesz to zrobić jako zmienną statyczną. Inny skrypt powinien sprawdzać jej wartość i wciskać do np. TextMesh.
EvilArev
 
Posty: 381
Rejestracja: 14 Kwi 2013, 15:32
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time


Wróć do Wsparcie Unity

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości