Problem z texture2DToMat

Ogólne pytania na temat Unity3D

Problem z texture2DToMat

Postprzez KiV1233 » 02 Kwi 2019, 14:15

Witam wszystkich,
podłączyłem ostatnio OpenCv for Unity do projektu i stworzyłem skrypt, który jest bardzo prosty jednak nie działa. Inne skrypty z pakietu OpenCv for Unity też pokazują taki sam błąd, w których znajduje się funkcja "texture2DToMat" też nie działają. Za kazdym razem pokazuje się ten błąd: The output Mat object has to be of the same size.

Kod: Zaznacz wszystko
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
using OpenCVForUnity;
 
public class opcv: MonoBehaviour
{
 
   public Mat fun (Texture2D texture){
            Mat imgMat = new Mat(texture.width, texture.height, CvType.CV_8UC4);
            Utils.texture2DToMat(texture, imgMat);
 
            return imgMat;
         }
}


W konsoli wyskakuje mi błąd, który kieruje mnie do linii w skrypcie opencv:

Kod: Zaznacz wszystko
   public static void texture2DToMat (Texture2D texture2D, Mat mat)
            {
                  if (mat != null)
                        mat.ThrowIfDisposed ();

                  if (texture2D == null)
                        throw new ArgumentNullException ("texture2D == null");
                  if (mat == null)
                        throw new ArgumentNullException ("mat == null");

                  if (mat.cols () != texture2D.width || mat.rows () != texture2D.height)
                        throw new ArgumentException ("The output Mat object has to be of the same size");


Nie rozumiem dlaczego to nie działa również na innych przykładach, które dołączone są do całego pobranego pakietu.
Gdzie jest błąd ? Może czegoś nie dodałem lub metoda jest przestarzała ?

Pozdrawiam
KiV1233
 
Posty: 5
Rejestracja: 28 Mar 2019, 19:50
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Problem z texture2DToMat

Postprzez KiV1233 » 06 Kwi 2019, 11:53

Pomogła zmiana Unity z 2018 na Unity3D 5.6.7.
KiV1233
 
Posty: 5
Rejestracja: 28 Mar 2019, 19:50
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Problem z texture2DToMat

Postprzez Ether_141 » 06 Kwi 2019, 14:19

Dosyć drastyczna zmiana.
Awatar użytkownika
Ether_141
 
Posty: 421
Rejestracja: 29 Sie 2015, 11:47
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time


Wróć do Wsparcie Unity

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość