Tworzenie obiektów w linii

Ogólne pytania na temat Unity3D

Tworzenie obiektów w linii

Postprzez Ether_141 » 04 Gru 2018, 11:04

Witajcie. Mam pytanie. Czy wie ktoś w jaki sposób mógłbym spawnować obiekty wzdłuż jakiejś linii? Potrzebuję tego do stworzenia krawężników. Chciałbym sobie w jakiś sposób ułożyć linię wzdłuż której mają tworzyć się obiekty kostki brukowej. Ręczne układanie kilkuset obiektów zajmie mi za dużo czassu. Takie narzędzie ułatwi i przyśpieszy pracę. Można by go też użyć do spawnowania np. latarni w odpowiednich odstępach itp. Myślałem nad line render, ale nie wiem w jaki sposób zdobywać odpowiednie pozycje do spawnowania tych obiektów i jak zachować odpowiednią rotację. Z góry dzięki za zainteresowanie ;)
Awatar użytkownika
Ether_141
 
Posty: 380
Rejestracja: 29 Sie 2015, 11:47
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Tworzenie obiektów w linii

Postprzez simple » 07 Gru 2018, 09:58

Vector3.Lerp() ???

Kod: Zaznacz wszystko
Vector3  od = new Vector3(0,0,0), do = Vector3(10,0,10);

float odstep = 0.2f;
float odstep = 1.0f / ilosc;  //albo przez ilosc

for(float i=0;i<1.0f;i += odstep)
{
       Instantiate<GameObject>(gameObject, Vector3.Lerp(od,do, odstep), Quaternion.LookRotation(do-od) );
};

simple
 
Posty: 8
Rejestracja: 20 Wrz 2018, 09:10
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time


Wróć do Wsparcie Unity

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 10 gości