ArgumentOutOfRangeException()

Ogólne pytania na temat Unity3D

ArgumentOutOfRangeException()

Postprzez XvarioX » 21 Lis 2018, 23:24

Witam.
Natrafiłem na taki "mały błędzik". :

ArgumentOutOfRangeException: Argument is out of range.
Parameter name: index

jest on związany z kodem gdzie chciałem przypisać slotowi w ekwipunku obrazek.
funkcja wygląda tak:
Kod: Zaznacz wszystko
    void Wyswietl()
    {
        int i = 0;
        while ( i < 9)
        {
            if (ListaPrzedmiotow[i].id != 0)
            {
                GUI.DrawTexture(Eq0[i].rectTransform.rect, ListaPrzedmiotow[i].Obrazek);   
            }
            i++;
        }
    }

Nie mam problemu o tyle z błedem o ile ze zrozumieniem czemu wywołany jest przez linijke "if (ListaPrzedmiotow[i].id != 0)".

Z góry dziękuje za pomoc.
XvarioX
 
Posty: 27
Rejestracja: 02 Lut 2015, 23:15
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: ArgumentOutOfRangeException()

Postprzez Ether_141 » 21 Lis 2018, 23:42

Może tablica ListaPrzedmiotow nie ma rozmiaru 9. Do takich zadań lepiej używać foreach bądż for i parametru .Length.
Awatar użytkownika
Ether_141
 
Posty: 427
Rejestracja: 29 Sie 2015, 11:47
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time


Wróć do Wsparcie Unity

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości