Zapętlanie filmu

Ogólne pytania na temat Unity3D

Zapętlanie filmu

Postprzez Ether_141 » 04 Lis 2018, 18:30

Witam. Chcę w tle menu głównego umieścić film z gry. Chodzi mi o coś takiego co możemy podziwiać w wiedźminie 3. Jakaś zapętlona scena z gry, np. główny bohater siedzący nad ogniskiem, a w tle jakieś wilki.

Mogę po prostu zrobić taką scenę, ustawić odpowiednio kamerę i już, ale w momencie kiedy gracz zmieni np. ustawienia tekstur czy cząsteczek, cała scena w tle menu traci na jakości a tego nie chcę. Więc pomyślałem nad tym aby nagrać kilkadziesiąt sekund obrazu z kamery i to zapętlić, i wstawić w tle menu, ale nie mam pojęcia jak zsynchronizować wszystkie animacje, cząsteczki itd.

Na przykład: animacja ruchu gracza trwa 20 sekund, a particle ognia 7 sekund. Załóżmy że nagram 20 sekund filmu, to animacja gracza ładnie się skończy i zacznie od nowa, ale particle ognia przerwie sie w momencie 6 sekundy i nastąpi przeskok na filmie tego elementu.

Tutaj pytanie: czy jest to w ogóle możliwe? Jeśli tak to jak mogę to zrobić? Jeśli się nie da, myślałem nad tym aby nagrać z 10 minut tego obrazu, a po tych 10 minutach robić fade in, i fade out i od nowa puszczać ten 10 minutowy film. Chyba nikt nie będzie oglądał zapętlonego filmu w menu przez 10 minut :D Mam nadzieję, że w miarę jasno się wyraziłem. Liczę na jakieś pomysły i sugestie :)
Awatar użytkownika
Ether_141
 
Posty: 375
Rejestracja: 29 Sie 2015, 11:47
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Zapętlanie filmu

Postprzez Marcin » 04 Lis 2018, 22:56

Trzymaj w menu głównym dobre ustawienia, a w momencie ładowania gry ustawiaj je na docelowe.
Marcin
 
Posty: 292
Rejestracja: 25 Lip 2016, 10:44
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time


Wróć do Wsparcie Unity

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 6 gości