DontDestroyOnLoad nie działa z PhotonView

Ogólne pytania na temat Unity3D

DontDestroyOnLoad nie działa z PhotonView

Postprzez Shawx67 » 01 Lis 2018, 19:16

Siemka,
Funkcja DontDestroyOnLoad po dodaniu PhotonView, kompletnie przestał działać :/
Ma ktoś jakiś pomysł??

Kod: Zaznacz wszystko
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
using UnityEngine.SceneManagement;
using UnityEngine.UI;

public class Menu : MonoBehaviour {

    MenedzerPolaczen mp;
    public InputField ifNicke;

    void Start()
    {
        mp = GetComponent<MenedzerPolaczen>();
        DontDestroyOnLoad(gameObject);
    }



    public void GrajBTN()
    {
        if(ifNicke.text.Length >= 3)
        {
            PhotonNetwork.playerName = ifNicke.text;
        mp.Polacz();
        }
    }
    public void close()
    {
        Application.Quit();
    }
}
Shawx67
 
Posty: 1
Rejestracja: 11 Lut 2018, 19:38
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: DontDestroyOnLoad nie działa z PhotonView

Postprzez Hostur » 02 Lis 2018, 08:33

Google pokazuje, że nie jesteś osamotniony ze swoim problemem.
Może gryzie się to z jakimś patternem, którego wymaga sam photon i pod spodem sam wywołuje destroya na sobie kiedy zmienia się scena także musisz poczytać jakieś wątki na ten temat żeby się dowiedzieć jakie jest poprawne rozwiązanie.
Hostur
 
Posty: 648
Rejestracja: 05 Sie 2015, 07:36
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time


Wróć do Wsparcie Unity

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 5 gości