Problem!

Ogólne pytania na temat Unity3D

Problem!

Postprzez ZooMMel » 02 Paź 2018, 16:21

Cześć mam takie szybkie pytanko czy da się zrobić tak że po wciśnięciu przycisku jeden skrypt był wyłączony na np 4 sekundy jeśli tak się da proszę o np danie jakiegoś poradnika. Z góry dziękuje :D
ZooMMel
 
Posty: 74
Rejestracja: 26 Gru 2017, 17:32
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Problem!

Postprzez dawid621 » 02 Paź 2018, 17:17

Nie da się tak ;)
dawid621
 
Posty: 179
Rejestracja: 07 Sie 2016, 18:52
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Problem!

Postprzez Wichur » 03 Paź 2018, 05:50

Coroutine?
Awatar użytkownika
Wichur
 
Posty: 109
Rejestracja: 19 Gru 2017, 10:33
Miejscowość: Pruszcz Gdański
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Problem!

Postprzez Hostur » 03 Paź 2018, 09:25

Jak pisał Dawid, nie da się :)
no chyba że async/await, coroutine
Hostur
 
Posty: 665
Rejestracja: 05 Sie 2015, 07:36
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Problem!

Postprzez patrykas1000 » 03 Paź 2018, 19:49

Jakie nie da się? Ktoś by musiał mieć wyobraźnie żeby wymyślić coś czego nie można zaprogramować :DD
Proste
Psełdokod:
Kod: Zaznacz wszystko
float currTime = 0;
bool off = false;
public MonoBehaviour script; //W inspektorze wybrać skrypt do wyłączenie

//w update
if(off){
  currTime += Time.deltaTime;
  if(currTime >= 4){ // 4 sekundy
    script.setActive(true);
    off = false;
  }
}
if( ClickButton() ){//Zmienić na interesującą funkcje sprawdzającą kliknięcie (np. Input.GetButtonDown)
  off = true;
  currTime = 0;
  script.setActive(false);
}
patrykas1000
 
Posty: 331
Rejestracja: 16 Sie 2013, 21:35
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Problem!

Postprzez Hostur » 03 Paź 2018, 19:54

psujesz zabawe
Hostur
 
Posty: 665
Rejestracja: 05 Sie 2015, 07:36
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Problem!

Postprzez ZooMMel » 03 Paź 2018, 20:15

No patrykas wielkie dzięki a ty Hostur jak chcesz się bawić to idź na plac zabaw a nie na poważnym forum siedzisz.
ZooMMel
 
Posty: 74
Rejestracja: 26 Gru 2017, 17:32
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Problem!

Postprzez dawid621 » 03 Paź 2018, 22:31

Licz się z tym że zadając nie poważne pytania (na które w momencie uzyskasz odpowiedź przeszukując zasoby internetu), uzyskasz nie poważną odpowiedź.
dawid621
 
Posty: 179
Rejestracja: 07 Sie 2016, 18:52
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time


Wróć do Wsparcie Unity

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 10 gości

cron