Materiał na Collider

Ogólne pytania na temat Unity3D

Materiał na Collider

Postprzez bialas95 » 23 Wrz 2018, 20:50

Witam, otóż czy da się (Jeśli tak, to jak ? ) dodać materiał na boxcollidera. Nie chodzi mi o physical material, ale taki materiał, który widzę tylko i wyłącznie w edytorze i pomaga mi w projektowaniu levelu. Bądź chociaż czy da się ustawić materiał w punkcie dla agenta od którego do którego ma iść.

Chodzi mi o te niebieskie kółka jak w załączonym linku :
https://www.google.pl/search?q=shadow+t ... imtO0FQk5M:
bialas95
 
Posty: 17
Rejestracja: 12 Maj 2018, 20:22
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Materiał na Collider

Postprzez Hostur » 24 Wrz 2018, 04:53

W unity robisz to tą klasą
https://docs.unity3d.com/ScriptReference/Handles.html
Pooglądaj tutoriale ale też po prostu pobaw się api tej klasy na pewno zrobisz nią to czego potrzebujesz.
Hostur
 
Posty: 633
Rejestracja: 05 Sie 2015, 07:36
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Materiał na Collider

Postprzez bialas95 » 24 Wrz 2018, 11:20

Okey, ale to będzie działało chyba tylko i wyłącznie wtedy kiedy uruchomimy grę(Uruchomią się skrypty) i przejdziemy do edytora ?
bialas95
 
Posty: 17
Rejestracja: 12 Maj 2018, 20:22
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Materiał na Collider

Postprzez Hostur » 25 Wrz 2018, 05:06

będzie działać tylko w edytorze, nie będzie tego w buildzie
możesz użyć handli żeby zapisać w scriptable objektach rzeczy z poziomu edytora aby później ich użyć w gameplayu
Hostur
 
Posty: 633
Rejestracja: 05 Sie 2015, 07:36
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Materiał na Collider

Postprzez bialas95 » 30 Wrz 2018, 19:08

Okey. Dzięki za pomoc :)
bialas95
 
Posty: 17
Rejestracja: 12 Maj 2018, 20:22
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time


Wróć do Wsparcie Unity

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości