Stringi

Ogólne pytania na temat Unity3D

Stringi

Postprzez Elendirn » 07 Sie 2018, 18:33

Hej bo mam problem ze String
Kod: Zaznacz wszystko
Public void GetAllComp(string Text, string Option1, string Option2)
{
Ogolnytext.text = Text;
ChoseState ();
}

mam taki skrypt i spoko zrobiłem go i zrobiłem jeszcze w innym skrypcie coś takiego że tego Stringi można podmienić w Inspectorze, ładnie można to nałożyć na kilka obiektów i nie ma problemu. Jednak chcę aby Opcja 1 i 2 również były w moim ogolnym tekscie. Jak to zrobić próbowałem zrobić coś takiego
Kod: Zaznacz wszystko
Option1 = this.Option1;
Ogolnytext.text = Option1

Ale nie daje to efektu po prostu jest pusty text. Ma ktoś jakiś pomysł???
"Mister Elendirn"
Elendirn
 
Posty: 70
Rejestracja: 26 Mar 2017, 15:06
Miejscowość: Szczębżkoszewiszyce powiat Łękołowy
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Stringi

Postprzez Hostur » 07 Sie 2018, 19:44

nic nie zrozumiałem ale wygoogluj "unity combobox"
Hostur
 
Posty: 665
Rejestracja: 05 Sie 2015, 07:36
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Stringi

Postprzez Elendirn » 07 Sie 2018, 20:10

Chodzi mi o to że mam skyrpt DialogueController i mam skrypt NPCController.
Zrobiłem coś takiego że skrypt NPCController ma taką funcję

Kod: Zaznacz wszystko
DialogueController.Instace.GetAllComp (string Text, string Option1, string Option2);


A w DialogueController mam coś takiego jak napisałem na górze w temacie.

Kod: Zaznacz wszystko
Ogolnytext.text = Text

Czyli importuje mi z NPCController string z tekstem i jest to ładnie podmienione w grze mogę to zmieniać w inspectorze przy każdym obiekcie.
ale mam coś takie jak opcje i jak się kliknie te opcje to ma mi wyświetlać string z Option1 i 2.
ale chcę to zrobić na zasadzie że
Kod: Zaznacz wszystko
Ogolnytext.text = Option1
tylko chcę to mieć w osobnym voidzie który odpala się po kliknięciu guzika. Tyle że mój ogolnytext nie pobiera tego stringa z tego voida wcześniejszego, więc nie wiem jak to zrobić.
"Mister Elendirn"
Elendirn
 
Posty: 70
Rejestracja: 26 Mar 2017, 15:06
Miejscowość: Szczębżkoszewiszyce powiat Łękołowy
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Stringi

Postprzez Elendirn » 08 Sie 2018, 12:56

Problem naprawiony czeba było zamiast
Option1 = this.Option1
zrobić tak
this.Option1 = Option1
"Mister Elendirn"
Elendirn
 
Posty: 70
Rejestracja: 26 Mar 2017, 15:06
Miejscowość: Szczębżkoszewiszyce powiat Łękołowy
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time


Wróć do Wsparcie Unity

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości

cron