Build & run

Ogólne pytania na temat Unity3D

Build & run

Postprzez wudzio » 05 Sie 2018, 10:53

Witam przychodzę tutaj z pewnym problemem, mianowicie chciałem nagrać trailer gry która tworzymy jednak opcja odpowiadająca za eksportowanie do exe nie działa. Podczas włączenia jej za pomocą Build & Run i wybraniu ścieszki docelowej nie dzieje się zupełnie nic, folder jest nadal pusty i dostaję errory w konsoli:

Error building player because scripts had compiler error.

UnityEditor.BuildPlayerWindow+BuildMethodException: Build failed with errors.
at UnityEditor.BuildPlayerWindow+DefaultBuildMethods.BuildPlayer (BuildPlayerOptions options) [0x001b9] in C:\buildslave\unity\build\Editor\Mono\BuildPlayerWindowBuildMethods.cs:162
at UnityEditor.BuildPlayerWindow.CallBuildMethods (Boolean askForBuildLocation, BuildOptions defaultBuildOptions) [0x00050] in C:\buildslave\unity\build\Editor\Mono\BuildPlayerWindowBuildMethods.cs:83
UnityEditor.BuildPlayerWindow:BuildPlayerAndRun()

Nie mogłem znaleźć odpowiedzi w internecie, liczę że ktoś mi pomoże z góry dziekuje!
wudzio
 
Posty: 2
Rejestracja: 05 Sie 2018, 10:40
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Build & run

Postprzez Ether_141 » 05 Sie 2018, 12:13

Spróbuj wybrać inny folder w innym miejscu i tam wybudować.
Awatar użytkownika
Ether_141
 
Posty: 383
Rejestracja: 29 Sie 2015, 11:47
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Build & run

Postprzez EvilArev » 05 Sie 2018, 16:10

Error building player because scripts had compiler error.
Error building player because scripts had compiler error.
Error building player because scripts had compiler error.
Error building player because scripts had compiler error.
EvilArev
 
Posty: 359
Rejestracja: 14 Kwi 2013, 15:32
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Build & run

Postprzez wudzio » 07 Sie 2018, 12:35

Próbowałem inny folder. EvilArev nie rozumiem o co chodzi z tym errorem
wudzio
 
Posty: 2
Rejestracja: 05 Sie 2018, 10:40
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Build & run

Postprzez Wichur » 07 Sie 2018, 12:40

wudzio napisał(a):Próbowałem inny folder. EvilArev nie rozumiem o co chodzi z tym errorem


Jak pokazuje error, jasno i wyraźnie. Masz błąd w skrypcie i nie może być skompilowane :ugeek:
Awatar użytkownika
Wichur
 
Posty: 109
Rejestracja: 19 Gru 2017, 10:33
Miejscowość: Pruszcz Gdański
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Build & run

Postprzez Elendirn » 07 Sie 2018, 18:23

"at UnityEditor.BuildPlayerWindow.CallBuildMethods (Boolean askForBuildLocation, BuildOptions defaultBuildOptions) "

W skrypcie BuilPlayerWindow masz boola askForBuildLocation i on wywołuję błąd
"Mister Elendirn"
Elendirn
 
Posty: 70
Rejestracja: 26 Mar 2017, 15:06
Miejscowość: Szczębżkoszewiszyce powiat Łękołowy
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Build & run

Postprzez Ether_141 » 07 Sie 2018, 19:26

Raczej nie do końca :P
Awatar użytkownika
Ether_141
 
Posty: 383
Rejestracja: 29 Sie 2015, 11:47
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time


Wróć do Wsparcie Unity

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 11 gości

cron