Nie wiem czy zrozumiecie. Bo tak: mam włączoną animację "Idle", kiedy gracz zbliży się do przeciwnika, to wtedy zmienna
"isWalk" zmienia się na true a "isIdle" na false, no i jest ok, przechodzi z Idle na Walk i podąża za postacią, ale zanim zmieni się z Idle na Walk, to Walk musi się skończyć, a ja chce w momencie zmiany zmiennej przerwać obecną animację i od razu włączyć animację Walk. I tak samo z Attacking. Tutaj screen animatora i kod:

- Kod: Zaznacz wszystko
var player : Transform;
var direction : Vector3;
var anim : Animator;
function Update ()
{
if(Vector3.Distance(player.position, this.transform.position) < 7.5) {
direction = player.position - this.transform.position;
direction.y = 0;
this.transform.rotation = Quaternion.Slerp(this.transform.rotation, Quaternion.LookRotation(direction), 0.1f);
anim.SetBool("isIdle", false);
if(direction.magnitude > 1) {
this.transform.Translate(0,0,0.015f);
anim.SetBool("isWalking", true);
anim.SetBool("isAttacking", false);
} else {
anim.SetBool("isWalking", false);
anim.SetBool("isAttacking", true);
}
} else {
anim.SetBool("isIdle", true);
anim.SetBool("isWalking", false);
anim.SetBool("isAttacking", false);
anim.SetBool("isDead", false);
}
}