Bake GI

Ogólne pytania na temat Unity3D

Bake GI

Postprzez Bxoome » 09 Sty 2017, 19:05

Witam,
Tym razem mam problem z wypaleniem GI (wszystkie cienie są realtime). Wszystko działa dobrze, z wyjątkiem okrągłych obiektów jak piec czy rury na screen poniżej:
https://zapodaj.net/613c12d2b4523.png.html

Ma ktoś jakieś pomysły?
Bxoome
 
Posty: 62
Rejestracja: 06 Sty 2015, 15:42
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Bake GI

Postprzez kmicik12 » 17 Sty 2017, 20:21

pokombinuj z wygladzaniem normalnych w unity, mozesz to zrobic odszukujac model danego obiektu w katalogu w unity i zmieniajac jego ustawienia importowania.
kmicik12
 
Posty: 182
Rejestracja: 01 Sie 2015, 23:59
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Bake GI

Postprzez Dominikk » 18 Sty 2017, 18:06

Może wygładź(smooth) z poziomu blender ale to już raczej zastosowałeś więc wygląda na to że w tych miejscach gdzie jest widoczna krecha masz ustawioną opcje mark sharp ( ctrl + e) w trybie edycji wtedy widać niebieskie krawędzie. Jeśli tak to zaznacz wszystkie krawędzie które się nie zgadzają i użyj ctrl + E clear sharp.Różnego rodzaje błędy też powstają jeśli w złym forcmacie importowałeś do unity najlepszy jest fbx. nigdy nie rób tak np. z plikiem w formacie blend.
Dominikk
 
Posty: 26
Rejestracja: 08 Paź 2015, 17:13
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time


Wróć do Wsparcie Unity

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 1 gość