UV z blendera

Ogólne pytania na temat Unity3D

UV z blendera

Postprzez Bxoome » 08 Sty 2017, 01:53

Witam,
mam problem z importem mapy UV z blendera do Unity.

W blender mam coś takiego:
https://zapodaj.net/39e623e91d9b7.png.html

Natomiast w Unity coś takiego:
https://zapodaj.net/7642f489ded7b.png.html

Jak widać ułożenie mapy jest zupełnie inne. Ktoś ma jakiś pomysł o co chodzi?
Bxoome
 
Posty: 62
Rejestracja: 06 Sty 2015, 15:42
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: UV z blendera

Postprzez EvilArev » 08 Sty 2017, 09:10

Sprawdź czy nie masz większej ilości kanałów UV, oraz czy materiał w Unity nie ma przesuniętych tekstur.
EvilArev
 
Posty: 311
Rejestracja: 14 Kwi 2013, 15:32
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: UV z blendera

Postprzez Bxoome » 08 Sty 2017, 12:46

Problem rozwiązany, wystarczy zaznaczyć swap UV w opcjach modelu.
Bxoome
 
Posty: 62
Rejestracja: 06 Sty 2015, 15:42
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time


Wróć do Wsparcie Unity

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 2 gości

cron