Car Controll ze standart asset

Ogólne pytania na temat Unity3D

Car Controll ze standart asset

Postprzez Indigo » 07 Sty 2017, 21:09

Witam mam takie zapytanie czy ktos moze operowal na car controll ze standart asset, chodzi mi o to ze samochod strasznie sie slizga , zwiekszylem jego mase i docisk a potem zwiekszylem moc ale przy zakretach sie obraca a chcailem zeby nie wpadal w taki poślizg moze ktos wie jak to poprawic?
Indigo
 
Posty: 14
Rejestracja: 09 Gru 2016, 16:30
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Car Controll ze standart asset

Postprzez Kaze47 » 24 Sty 2017, 13:41

Wydaje mi się, że musisz pokombinować z Forward Friction i Sideways Friction w ustawieniach kół
https://docs.unity3d.com/Manual/class-WheelCollider.html
nigdy tym elementem się nie bawiłem więc nie wiem jakie ustawienia będą dobre
Kaze47
 
Posty: 18
Rejestracja: 23 Sty 2017, 14:40
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Car Controll ze standart asset

Postprzez Indigo » 28 Sty 2017, 10:39

dzieki za odpowiedz rozeznam się
Indigo
 
Posty: 14
Rejestracja: 09 Gru 2016, 16:30
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time


Wróć do Wsparcie Unity

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 1 gość

cron