Animacja w unity

Tu opis jest zbędny:)

Animacja w unity

Postprzez MichałK123 » 23 Lut 2015, 16:56

słuchajcie mam pewien problem w unity. Nie wiem co zrobiłem źle ale animacja którą zrobiłem w blenderze nie chce działać

napisałem poniższy kod:
Kod: Zaznacz wszystko
////////////////////////////////
#pragma strict

private var Kontroler : CharacterController;
var MojObiekt : Transform;

var moveSpeed = 1f;
var rotateSpeed = 100f;
var jumpSpeed = 100f;

var PredkoscChodu : float = 3.00;
var PredkoscObrotu : float = 5;

function Start () {
   Kontroler = GetComponent(CharacterController);
}

function Update () {
   Ruch();
}

function Ruch(){
   //funkcja umożliwiająca poruszanie postaci
   //if(Input.GetAxis("Vertical")){
   //   Kontroler.SimpleMove(MojObiekt.TransformDirection(Vector3.back) * Input.GetAxis("Vertical") * PredkoscChodu);
   //}
   if(Input.GetKey(KeyCode.UpArrow) || Input.GetKey(KeyCode.W)){
      animation.CrossFade("poczatek_chodu");
      
      transform.Translate(Vector3.forward * (moveSpeed) * Time.deltaTime);
   }
   
   animation.CrossFade("koniec_chodu");
   
   if(Input.GetKey(KeyCode.DownArrow) || Input.GetKey(KeyCode.S)){
      transform.Translate(Vector3.back * (moveSpeed)* Time.deltaTime);
   }
}

@script RequireComponent(CharacterController);
////////////////////////////////////////////////


i wyskakuje mi następujący błąd:

there is no 'Animation' attached to the "Postac" game object, but a script to access it.

Czy ktoś mi wytłumaczy ?
MichałK123
 
Posty: 9
Rejestracja: 22 Lip 2014, 13:11
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Animacja w unity

Postprzez Paweł » 23 Lut 2015, 19:24

Daj w code ale mysle ze brakuje zmiennej animation
Chetnie pomoge w kwestii programowania.
Aktualnie pisze w C#, C++, ale nie tylko w tych językach.
Awatar użytkownika
Paweł
 
Posty: 398
Rejestracja: 29 Kwi 2014, 15:11
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time


Wróć do Śmietnik

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości

cron