Pytanie

Tu opis jest zbędny:)

Pytanie

Postprzez MichałK123 » 24 Wrz 2014, 14:37

Mam problem z importem projektu blendera do unity 3d. Gdy importuję obiekt z blendera do unity 3d d to on staję się częściowo przezroczysty oraz niewyraźny. A kolory których użyłem w blenderze zmieniają kolor w unity 3d na zupełnie inny. Czy może mi ktoś pomóc ? i gdzie popełniłem błąd ?

Z góry dziękuję :D
MichałK123
 
Posty: 9
Rejestracja: 22 Lip 2014, 13:11
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Pytanie

Postprzez ValaAntha » 24 Wrz 2014, 14:45

Musisz odwrócić normalki, nie wiem jak to się robi w blenderze bo nie używam gdzieś na forum były podobne pytania poszukaj i jest odp jak to zrobić.
co do kolorów ustaw kolor w materiałach w unity na biały ponieważ domyślnie jest ustawiony na szary i dlatego kolory się zmieniają.
Awatar użytkownika
ValaAntha
 
Posty: 479
Rejestracja: 17 Gru 2011, 03:37
Miejscowość: Olsztynek
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Pytanie

Postprzez Sawik » 24 Wrz 2014, 14:52

ValaAntha napisał(a):Musisz odwrócić normalki, nie wiem jak to się robi w blenderze bo nie używam gdzieś na forum były podobne pytania poszukaj i jest odp jak to zrobić.
co do kolorów ustaw kolor w materiałach w unity na biały ponieważ domyślnie jest ustawiony na szary i dlatego kolory się zmieniają.

CTRL+N - Recalculate Normals
W - Flip normals
Sawik
 
Posty: 254
Rejestracja: 11 Maj 2012, 16:04
Miejscowość: Bradford
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time


Wróć do Śmietnik

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość