Wait For Second...

Tu opis jest zbędny:)

Wait For Second...

Postprzez PanBorsuk » 03 Sie 2017, 23:44

Kolejny problem dlaczego odliczanie czasu zatrzymało się na amen, zamiast opóźnić się o 3 sekundy??

using UnityEngine;
using System.Collections;
using UnityEngine.UI;
using System.Threading;

public class czasoodmierzacz : MonoBehaviour {

public int timeLeft = 60;
public Text countdownText;
public GameObject Wynik;
public GameObject BackMenu;
public GameObject Repet;
public GameObject Rozliczenie;
Score DostepDoScore;
public int PunktyZscore;

// Use this for initialization
void Start()
{
LoseTime();
StartCoroutine("LoseTime");
Time.timeScale = 1;
// DostepDoScore.GetComponent<Score>();
// PunktyZscore = DostepDoScore.currentScore;

}

// Update is called once per frame
void Update()
{

countdownText.text = ("" + timeLeft);

if (timeLeft <= 0)
{
StopCoroutine("LoseTime");
countdownText.text = "Times Up!";
Time.timeScale = 0;
Wynik.transform.position = new Vector3(-120, -80, 0);
BackMenu.transform.position = new Vector3(-300, -180, 0);
Repet.transform.position = new Vector3(100, -180, 0);
}
}
IEnumerator LoseTime()

{
yield return new WaitForSeconds(1);
StartCoroutine("LoseTime");

}

}
PanBorsuk
 
Posty: 9
Rejestracja: 08 Sty 2017, 05:49
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Wait For Second...

Postprzez kyriuch » 11 Sie 2017, 18:28

Z tego kodu za bardzo nic nie wynika. Co dokładnie próbujesz osiągnąć? W tym momencie ten kod wygląda jakby praktycznie nic nie robił.
kyriuch
 
Posty: 2
Rejestracja: 11 Sie 2017, 18:26
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time


Wróć do Śmietnik

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość

cron