Prześwitujące modele z Blendera.

Modele / Skrypty / Textury / Fonty / Dźwięki / etc.

Prześwitujące modele z Blendera.

Postprzez Alan Grobla » 23 Lut 2018, 11:46

Witam serdecznie.
Moj problem jest taki ze tworze budynek w blenderze i importuje go do Unity, obiekt zapisuje w fbx.
Wszystko jest dobrze gdy uzywam scian skladajacych sie z "cube", wtedy nie ma problemu.
Niestety gdy tworze budynek przy uzyciu "plane" wtedy sciany tak stworzone przeswituje w zaleznosci od ogladania ich z roznych perspektyw.
Moze nie tyle co przeswituja a po prostu znikaja, dopiero po zmianie perspektywy znowu pojawiaja sie.
Jestem nowicjuszem w pracy z blenderem oraz unity wiec prosze o wyrozumialosc.
Wiem ze to forum zajmujace sie strikte Unity ale moze ktos wie jak naprawic ten problem.
Z gory dziekuje za pomoc :)
Alan Grobla
 
Posty: 1
Rejestracja: 23 Lut 2018, 11:40
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Prześwitujące modele z Blendera.

Postprzez Pathy » 23 Lut 2018, 14:11

Pathy
 
Posty: 38
Rejestracja: 05 Mar 2015, 16:03
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time

Re: Prześwitujące modele z Blendera.

Postprzez aitwar » 24 Lut 2018, 21:49

Dokładnie, jak napisał pathy. Normalna przy shaderze nie uwzględniającym podwójnej normalnej zawsze odbija światło tylko ze strony, z której wychodzi normalna, więc kiedy światło się nie odbija to i kamera jej nie widzi.
aitwar
 
Posty: 3
Rejestracja: 24 Lut 2018, 21:46
Has thanked: 0 time
Been thanked: 0 time


Wróć do Zasoby

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości

cron